2012. szeptember 5.

Forrásteremtés, bevételnövelés, marketing a civil (nonprofit) szférában

A rendezvény célja, hogy segítséget nyújtson a nonprofit szervezeteknek ahhoz, hogy hogyan, milyen eszközökkel és módszerekkel tegyenek szert több bevételre, hogyan végezzék eredményesen a forrásteremtési tevékenységüket.

Kinek ajánljuk?

 A rendezvényt ajánljuk minden olyan nonprofit szervezetnek, amelyek pénzhiánnyal küzdenek és szeretnének a jövőben több bevételt szerezni maguknak.

Tematika:

I. Civil szervezetek marketingje, hatékony forrásteremtés (fundraising)
előadó: Miha Tamás
  • Az adományozásról általában (az adományozás lélektana, adományozói piramis)
  • A fundraising „fittség” feltételei, avagy mi kell egy civil szervezet optimális működéséhez
  • Fundraising program vs. 1%-os kampány
  • Óriásplakát vagy online hírlevél? (a forrásteremtés eszköztára, a hatékony fundraising-mix)
  • Esettanulmányok 
 II. Pályázatírás
előadó: Ponácz György Márk
  • Civil forrásgenerálási, forrásteremtési technikák
  • NEA és ÚSZT pályázati kiírások áttekintése, gyakorlati választási lehetőségek
  • Pályázatkészítés felsőfokon: projekt tervezés és írás kiírás alapján
  • Gyakori projektkészítési hibák
  • Projektek pénzügyi megvalósítása
  • Pályázati elszámolások készítése
  • Elő- és utófinanszírozás technikái
  • Gyakori pénzügyi tervezési és kivitelezési hibák
  • Kérdések és válaszok
Előadók, oktatók
    • Miha Tamás – társadalmi célú kommunikációs szakember, a Budapesti Gazdasági Főiskola és az Edutus Főiskola rendszeresen felkért vendégelőadója
    • Ponácz György Márk – ügyvezető igazgató, gazdasági szakértő, Ekron Consulting Üzleti és Technológiai Fejlesztő Kft.
Időpont: 2012. szeptember 19.
Időtartam: kb. 9 – 14 h

Ára: 1990 Ft

További információk és jelentkezés

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...